"Осіннє Рандеву" з Ігорем Якубовським

02.11.2021

Вчора планували осіннє рандеву, а вийшов осінній катарсис! Дякуючи цілющій силі української поезії та завдяки невгамовному творцю Ігорю Якубовському, ми учора відчули посткаранинне переродження. І зрозуміли, що за ці два непрості роки добре навчилися цінувати життя у всіх його проявах. 

Вірші, пісні... Красиві юні обличчя навпроти, відгук в очах, щирі аплодисменти... Це справжнє життя, якого так бракувало останнім часом! На вечорі звучали «осінні» вірші класиків української поезії Євгена Гуцала, Івана Драча, Василя Стуса, Василя Симоненка, Ірини Жиленко, Ліни Костенко майстрів слова Анатолія Кичинського, Надії Гуменюк, Інни Ковальчук, Тетяни Лавинюкової та молодших українських поетів Вікторії Шевель, Наталії Данилюк, Олександра Козинця, Сашка Обрія, у моєму виконанні, із невеличкими вкрапленнями фрагментів життя і світогляду авторів, 

та глибокі різножанрові пісні співака і композитора Ігоря Якубовського на вірші Олександра Олеся, Ліни Костенко, Анатолія Тарана та мої (що стало величезною несподіванкою - попри умовний сценарій, інтрига трималася до останнього). 

Отже, я стала співавтором ще 9 пісень !

Фото #1 - я усміхнена і натхненна, усвідомлюю власну цінність, читаючи людям навіч високу класику. І ще ні сном ні духом про дружню диверсію... 

Фото #3 - я заскочена зненацька й вельми розчулена сюрпризом: несподівано стала співавторкою ще 9-х пісень, які лунають і змінюють одна одну... Прискіпливо вслухаюся в кожне власне, давно не читане собою слово - у пісенному виконанні (чи все написано точно?), - отже, віднині відповідальна за нього ще більше!

**************

Ось ці пісневірші:

1 ) "Що ти робиш зі мною осене?" (третя версія пісні! Найпопулярніша поезія, і я знаю її секрет)
2 ) "Наївні щити дерев'яні" та 3 ) "Україна" (друга версія обох)

***************
А ось - єдині, неповторні й дуже несподівані версії самих себе:

4 ) "До зустрічі, рідний!"
5 ) "Києве!"
6 ) "Фотограф скромний, миті повелитель"
7 ) "Є люди..."
8 ) "Відродження духу"
9 ) "Вона безсила проти танка".

І все це в один вечір підняв на-гора творчий побратим і колега, композитор і виконавець Ігор Якубовський. Ну й, якщо вже зовсім відверто, тим самим і мене припідняв з карантинного дна. Бо я такий відлюдько-самоїд, що без людей гибіє. Кожній людині важливо бути потрібною і відчувати це тут і зараз. І я не виняток...А другого божественного копняка піддав дорогою додому друзяка і автор цих чудових світлин Ігор Рубцов. Дякую сердечно!